pondělí 23. července 2012

COCA COLA - TA JDE NEJVÍC

Dnes jsem se docela pěkně utahal. Šel jsem spát za svítání, abych se za 2hodinky probudil do krásného slunečného dne a s dobrou náladou se odešel zahřát na pláž, jako vendedor bebidas frias. Zašel jsem do supermarketu asi kilák a půl od moře nakoupil 30ks pití(páč se mi to zdálo dost) led a narval to do batohu na záda a šel na pláž. Musím říct, že jsem tam byl asi zbytečně brzo a ráno tam bylo pár lidí a tak jsem na svém místečku prodal prvních 6kousků a šel si sednout na skálu trochu si odpočinout a nasát atmosféru rádoby klidu v neklidu.

 
 dá se na ní vylést tady a namočíš se tak do půl těla když jde vlna
 po obědě se začala zaplnovat pláž v neděli odpočívajích brazilců
 koukal jsem na ně z vrchu a musím přiznat, že jsem se kochal
 no děti si hráli s prázdnejma plastovejma flaškama a pár jich tu plavalo okolo, takže i já jsem toho příčina, když jím to nosím přímo na pláž a tak mám trochu černý svědomí :(
 bylo pěkně , ale v dálce se z moře blížila oblačnost


Když se to začalo plnit tak jsem slezl dolů a šel na věc, dneska jsem měl dokonce i konkurenci a to dva maníky kteří chodili nezávisle na sobě a bylo to znát, páč to šlo podstaně hůř než posledně. Nicméně jsem to všechno prodal a po odečtení všech nákladů jsem + 10brl. Po pravdě jsem měl v plánu se ještě jednou otočit a zvýšit bank, ale fakt jsem na to neměl už sílu a tak jsem to zabalil asi v půl třetí a lidi jak jsem zjistil stějně za hodinku po tom odcházeli, páč jsem je tam rval na parkovišti vytištěný letáky za stěrače a tak se uvidí zda to bude mít nějakej přínos ten roznos letáků na malířinu.
Olepil jsem pár sloupů a šel zpět do supermarketu, kde je levněji o pár centavů na každým kousku jídla co kupuju u nás a udělal nákup zase na 5dní +. Zbylé letáky jsem narval za stěrače na parkovišti u obchodáku a sedl na minibus směrem domů kam jsem dorazil před setměním tedy před 18tou. Takže musím říct, že ačkoliv se dařilo šlo to celkem hůře a konkurence byla znát. Chce to mít víc zboží na první zátah a to v počtu 50ks je to už 25kilo +4kila led a další prkotiny, takže nic lehkýho to tahat na zádech a pak v tom písku. Nicméně se nevyplatí  tam jít s menším počtem a dokoupit to, lepší je to odřít :-) takže brzo bude pokus číslo 3. Pak je ještě alternativa si sednout někde jakoby na zastávku busu samo že s větším provozem a odsedět to tam, to je další možnost, která se bude muset asi ozkoušet :-)

Jak jsem slíbil 2299 tak jsem fotil jak o život a dám to sem proč by ne, takže 2299 dej si za mě trénink na nohy a to nekompromisně a bez keců :-)


 toto je pokračování naší ulice co vás zavede opět na hlavní

 pořád naše ulice z druhé strany
 naše panoramata a zvuky jungle každý den
 jeden z opuštěných nedostavěných domků

 palmořadí :-)
 i tak se tu bydlí a to není to nej...
 potůček co tu teče a zvyky jungle
 most přes minulost k novým stavením, za 3metrovým plotem :-)

 panoramata
 za tím plotem je rezidenční bydlení a jsou tam rodinné domky,(takovej malej satelit) vjezd přes vrátnici s vrátným
 jungle plná zvěrstava
 banány pokud je tam vidíte je to správně
 wc u místní "U" RAMPY pro brazilský skejtáky:-)
 tady posledně trenovali kluci v neděli maj pauzu
 a to je naše hlavní ulice kde se bude asfaltovat
Jsme tu prostě v obležení hor, fakt se mi tu začíná líbit čím dál víc a uvidíme jak se věci budou dít dál...........
no a tady ještě něco pro 2299 :-) pohybu zdar

81 komentářů:

  1. tak tohle je prace nejhustejsiho kalibru... a ani nepotrebujes carteira de trabalho :))

    OdpovědětVymazat
  2. no na to nepotřebuješ carteira de trabalho, ale blízko pláž a dobrej obchod kde levně nakoupíš a s přirážkou prodáš, pak samozřejmě pokud jdeš na pláž tak počasí který tomu odpovídá:-). No zkouším tu holt věci:-), jak vidíš tak to jakoby moc, nejde, když to spočítáš na hodinu a lednice by taky bodla resp mrazák na led :-).
    Nicméně když by jsi dokázal prodat 100ks pitiva tak jseš za den cca na 60brl si tam přihazuju od 0,4 po 0,9 a jsem asi levnější než byla konkurence.
    Každopádně jestli si četl trochu historii, tak se tu snažím i nabízet malířský práce, když už jsem tu vymaloval skoro celou farmu :-), jeden job už jsem měl u souseda přes ulici za 50brl a dnes se někdo konečně chytl na leták tak se uvidí právě ve středu co a jak:-), musím mezi lidi a učit se mluvit a když už tam budu tak musím i něco donést do baráku. Na netu to jde pomalu ale už se taky něco kotí :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Ty si taky debil jak Brno. Holt, póvl k póvlu sedá, rovný rovného si hledá

    OdpovědětVymazat
  4. Všichni jsme si rovný a tak tě tu vítám mezi námi s tvým inteligentním příspěvkem na BR blogu. Přispěl jsi svou troškou póvlu ke zdejšímu póvlu, takže se můžeš cejtit minimálně jak Brno, které mi bylo malý a tak jsem šel do většího, abych se vůbec vešel.

    OdpovědětVymazat
  5. Brňák - to vysvětluje všechno. To město plodí samí zkurvence

    OdpovědětVymazat
  6. Honzo, potřebuješ vyléčit bebí, vykřič se do světa když ti to pomůže aspon bude zábava. Žádnou piluku pro tebe nemám, tak bojuj.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj vespolek,copak se to tu objevilo za debžu? To bude asi intelektuál.Jeho slovník je opravdu vybraný.No nic , lépe ho nebrat už na vědomí. Jinak makáš jak tak čtu fest.Snad se ti už brzy bude líp dařit.Takže všem slušným lidem čau

    OdpovědětVymazat
  8. To je Honza Stern s největší pravděpodobností, podle slovníku a stylu. Chlapík co mu trochu hráblo a celej příběh je tu v odkazu "JAN STERN"

    OdpovědětVymazat
  9. A co o komunistech dneska nic nebude? Ses v tom nějak našel, asi je to lepší zábava než psát knížky.
    "JS: Budu se už jen bavit, užívat si života a vydělávat peníze."

    OdpovědětVymazat
  10. Ty knížky může brát vážně jen hovado tvýho typu, ty vymaštěnej idiote

    OdpovědětVymazat
  11. a peněz mám dost, uživim se i v konkurenčním prostředí Evropy. Prchat do pralesa ještě nemusim.

    OdpovědětVymazat
  12. To jsi napsal pěkně, že prchat do pralesa "ještě" nemusíš a taky jsem si oddychl páč co tu s tebou STERNE.

    Penize jsou fake a měj jich kolik uneseš, stejně ti nepomůžou.
    1. Stern není humorista a knihy myslel važně
    2. Stern se snaží manipulovat realitou ve smyslu ze je humorista, pricemź je ve skutečnosti schizofrenik

    Měl bys sis dát HONZO pořádnej TRIP

    OdpovědětVymazat
  13. Koukej Honzo jsem v pralese a řvát tu můžeš jak chceš, pokud ti to pomáhá dám ti tu prostor.Ale u tebe je ten pes zakopanej jinde a řvaním to nevyřešíš.

    Ps: v nejhorším případě tě prostě jednoduše smažu a to jedním kliknutím myší, takže pokud máš potřebu komunikovat s takovou křečí co předvádíš pokračuj! Pokud ti to pomáhá pokračuj! Ale s vědomím, že tě smáznu jedním klikem :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Jo to je hrozne vtipny jak si netusi, ze tu pise diky libovuli toho, kdo ma tlacitko na "TRASH IT".

    Hele Sterne, ty hvezdo konkurencniho prostredi evropy, to ze se uzivis znamena, ze ses dokazal prisrat do bolsevickejch Halo Novin, co zijou z desatku chcipajicich duchodcu. Bejt tebou tak bych o tom tvym "uziveni se" radsi 2x premyslel. Tvoje jedina nadeje je emigrace do Kanady nebo Norska a zadost o invalidni duchod na hlavu - priznejme si to otevrene. A i to je spise middle term zalezitost, protoze i tam bude hur. Nanestesti pro tebe je i to hypoteticka varianta, protoze ses posranej dojet vlakem i do Benesova, zvlast pote, co si vrabci na strechach a zvlast v Brne stebetaj o tom, jak ti houklo.

    OdpovědětVymazat
  15. A jestli máš nasráno v hlavě a nechápeš, že Malvern NENI psychoanalytický nakladatelství, ale nakladatelství hermetický a katolický, který nikdy žádnou postmoderní, ateistickou a freudovskou literaturu nevydávalo, krom - "shodou okolností" - jakéhosi Sterna, tak seš ještě větší debílek, než si lze vůbec představit.

    OdpovědětVymazat
  16. A ty kokote z pralesa, doufám, že tě místní negři brzo podřežou, aby ses už nemoh vrátit. Takovýhle zkrachovalce u nás nepotřebujem.

    OdpovědětVymazat
  17. Hele mysliteli, takze kdyz Nase Vojsko vyda knihu "99 rakvi" nebo "Pensylvansky upir" tak to znamena novou valku NATO nekonvencnimi prostredky :D

    Takze prave ja jakehosi Sterna je katolik a/nebo mystik? Nechces si po psychoanalytickych knizkach zalozit psychopatologicky blog? IMO by ses tim mohl i skromne uzivit a postavit se na vlastni nozky, byt zdeformovane. Neni vsem dnum konec.

    OdpovědětVymazat
  18. Mimochodem ted Stern zacina lehce ustupovat od sve identity, tzn. tenhle jeho "odhalujici" "pravdivy clanek, kde ukazuje jak veci jsou" je samozrejme sbirka kokotin: http://blisty.cz/art/63527.html

    V situaci takhle rozstrelenyho vedomi je ta nasranost asi "adekvatni". Podobne jako Kitano nebo kriminalnik nechava na zaver stopu: "O vtip na druhou, ne-li na třetí, už se raději nepokoušejme." Tak na ctvrou, na patou... na nekonecnou treba :)

    OdpovědětVymazat
  19. Vyprodukoval si naprosto nesouvislý žvásty jako vždycky, ty zkurvysynu. Nejsem katolík ani mystik, ty hovado, ale vysmívám se postmoderně, psychoanalýze, Žižekovi a podobnejm sračkám a to nakladateli, konzervativnímu katolíkovi, vyhovovalo. Proto do toho šel. Ale tvůj slovanskej mikromozek to sotva pobere, protože seš jenom méněcenej póvl, kterej na to prostě nemá

    OdpovědětVymazat
  20. A tu závěrečnou větu si prostě nepochopil, je to nad tvoje možnosti. To je jako vysvětlovat praseti integrály, to taky nemá cenu

    OdpovědětVymazat
  21. Lidi jako ty by bylo potřeba vyhladit, ste koule na noze lidstva, s takovym hnojem lidstvo nikdy nepokročí kupředu. Cos to měl za předky, že z nich vylezlo takový podprase? To ste šukali v moravskech hvozdech s medvědama, nebo co? Konečně chápu, co znamená sousloví "podřadná rasa"

    OdpovědětVymazat
  22. divim se, že tě tvůj fotr neumlátil k smrti, to musel bejt světec. Anebo debil jako ty, to je taky varianta.

    OdpovědětVymazat
  23. Každej druhej cikán z Chánova je proti tobě génius

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to mam pro tebe dost blbou zpravu, protoze se ti to cely jako vzdycky vymklo z rukou. Za a) pro popularizaci toho, cemu ted v momentalnim hnuti rikas zvast, pricemz tvoje jina identita porad smoli to puvodni do ostatnich periodik, jsi v CR udelal bezkonkurencne nejvic b) tahle komedie se sukanim medvedu, nesnasenim Brna, chanovskymi cikany a sovetskymi revolucemi opet jen dela reklamu tomu zvlastu a ukazuje, ze to zvast neni... ze symboly maji svoji moc a ze naprosto na sracku semelou pitomce jako jsi ty, co se stavi do pozice "nad veci"

    A tohle a jen tohle je duvod, proc te lidi nechavaj psat ty vylevy. Slouzis tomu, co te tak strasne sere, bad news hm...

    Kdyby byli vyhlazeni vsichni nackove, komousi, cikani, moravaci, devky, negri atd. tak bude zeme schizoidne prazdna, protoze mezi tim budes vyhlazenej xkrat i ty sam.

    Nicmene tusim, ze zas tolik prostoru nedostanes, protoze to uz proste zacina bejt ukrutna nuda jak v panelaku na prazskym predmesti :) Tak to jen abys vedel, co se deje.

    OdpovědětVymazat
  25. Tak chvilku mi nejde elektrika, to víš STERNE prales co ti budu povídat a koukám jak ses nám tu rozepsal, blbý "nudný" je že píšeš pořád to stejný. Rozebírat to nemá cenu páč si fakt dost psychicky rozebranej.
    To že ti hráblo vidí všichni okolo a je na čase, aby jsi to viděl i ty a to je jeden z důvodů proč tu vlastně ještě pořád jsi se svými křečovitými výkřiky.

    Mezi cikánama jsou taky chytrý lidi a i když někteří žijou ve špíně tak maj čistší hlavu jak ty hvězdičko pražského předměstí.

    OdpovědětVymazat
  26. To jsou zase schizofrenický kecy. Co kam smolím pod jinou identitou, ty parazite? To, že máš pár slovních fetišů typu "value", "symbol", "realita", "schizoidnost", který sis někde přečet, ale jejichž původnímu významu nerozumíš a vypuštěný z tvojí špinavý držky maj váhu jako kýchnutí šimpanze, je tvůj soukromej problém, kterej nikoho nezajímá. Tvoje blogo-kidy maj nulovou "value", protože za ně nikdo nezaplatí, seš úplná nula, který nezbejvá než parazitovat na tom, čemu nerozumí, předstírat, že myslí, ačkoli toho není schopná, a cpát to zadarmo na web pro jiný blogo-nuly.

    OdpovědětVymazat
  27. Honzík očividně trošku pookřál a začíná se vzpamatovávat, neboť už občas reaguje a odpovídá na to, co druhý lidi píšou a skoro to začíná připomínat (ehm) diskuzi.

    Ačkliv výrok "Tvoje blogo-kidy maj nulovou "value", protože za ně nikdo nezaplatí", je skoro k zapsání na janstern.cz do nové sekce "Sázkařský slang očima Jana Sterna".

    OdpovědětVymazat
  28. Di radši lízat smradlavou píču svojí dementní mamince se dvěma maturitama, ty zkurvenej imbecile

    OdpovědětVymazat
  29. Větší píču než tvojí mutr sem v životě neviděl, proto taky vyvrhla z kundy takový psí hovno, jako seš ty

    OdpovědětVymazat
  30. Patříte za plot koncentráku, celá ta vaše méněcenná parazitická rodina, co jen zabírá místo skutečně prospěšným lidem.

    OdpovědětVymazat
  31. Prostě pochop jednoduchou pravdu: Dokud si budeš zasírat vlastní hlavu nenávistí ke mně, Bartákovi, Světoběžníkovi, nenávistí ke světu a "parazitický rodině" ANEBO dokud si budeš hrát na tu nenávist, nic se nezmění. Nezměníme se my, nezmění se svět, nezmění se tenhle blog, nezmění se můj blog... a ty se furt budeš cítit blbě.

    A ty se prostě blbě cejtíš a seš v prdeli, to je vidět z každýho komentáře tady a víš to i ty sám, to je asi to jediný, co je v případu "Jan Stern vs. Realita" jasný. O tom, že seš "v pohodě" už teď nepochybuje fakt nikdo.

    Protože mi nějak uniká, jakej je tvůj záměr? Ano, spamuješ na blozích, dobrý - když to člověka přestane bavit, během dvou kliknutí seš pryč. Zbude po tobě pár naštvanejch výlevů. A co jako? Teď jsi byl skoro měsíc v klidu, nikde si nic nepsal a teď zase začínáš se spamem, kterej je stejnej jako předtím. Fakt si myslíš, že tím něčeho (čehokoliv) docílíš? Prostě point is, že už seš pouze střídavě otravnej a střídavě k smíchu.

    Zezačátku to pro mě bylo trochu děsivý, ty první jeden-dva týdny (přeci jenom moje první zkušenost s psychopatem...), ale pak si prostě ztratil jakejkoliv respekt Honzo. Když jsi volal k nám domů a já si vzal telefon, okamžitě jsi to položil. Pročpak? No ze strachu Honzíku, samozřejmě, že ze strachu. Protože ty se ve výsledku bojíš nás, ačkoliv ses snažil, abysme se my báli tebe.

    Kde jsou ti právníci, kterejma si vyhrožoval do telefonu mojí máti? Kde je to "vyvraždění celý mojí rodiny", který si sliboval? Co jsi kde udělal jinýho, než je spamování v diskuzích na netu? Co čekáš, že se jako stane?

    Prostě se smiř s tím, že nemůžeš nikomu nic. Jedinou moc, kterou jsi měl (moc definovat skrze svoje texty a knihy, co je to vlastně ta psychoanalýza) si hloupě zahodil. Možná sis to pak uvědomil a teď ti je to líto a viníš z toho mě, ale udělal sis to sám. Tvoje nenávist a nasranost nic nevyřeší. Dříve nebo později to budeš muset akceptovat. Nic jinýho ti nezbývá.

    OdpovědětVymazat
  32. Já měsíc nepsal, ty špíno? Tak si přečti svoje maily

    OdpovědětVymazat
  33. A ty nejsi Realita, věř mi. Ty se jen slovanskej póvl, kterym jsem vždycky pohrdal

    OdpovědětVymazat
  34. Já, narozdíl vod tebe, nepotřebuju nic měnit. Sem schopnej se světu přizpůsobit, říká se tomu inteligence. To ty si na zhroucení z toho, že musíš prvně v životě chodit do práce.

    OdpovědětVymazat
  35. Telefon sem položil, protože se bavim jen s lidma, ne s podlidma

    OdpovědětVymazat
  36. Nebojim se vás, vim, co jste zač. Psal o tom už Nietzsche. Untermensch nikdy nesnese sílu a velikost skutečných lidí, bude se pokoušet je vždycky ničit. Ta válka nikdy neskončí. Ano, máte moc ničit. Ale já mám moc mlčet - o tom podstatném, co nepatří uším lůzy. Bavit se s váma budu jen na vaší úrovni. Nejste lidi, nebudu vám nic vysvětlovat. Červům se taky nepokušíme nic vysvětlovat, na červy se stříká Biolit.

    OdpovědětVymazat
  37. Jisté je, že červ musí pocítit, že je jen červ

    OdpovědětVymazat
  38. A ty to pocítíš, to ti přísahám

    OdpovědětVymazat
  39. Aha, tak to je jen další nepochopení toho, jak funguje Internet. Tvoje maily mam odfiltrovaný přibližně od konce května, takže je mi líto. Jestli si něco psal, nedostalo se to ke mně. Maily od fiktivních účtů jsem též automaticky posílal jedním kliknutím do spamu, takže pokud si psal něco z ostatních fake účtů, též to skončilo v koši. Stejný osud čeká cokoliv, co pošleš, nemusím to ani číst, abych poznal, že je to od tebe.

    Jak jsem psal výše, budeš se muset smířit s tím, že nemůže ani ň. Právě kvůli lidem jako ty už bylo dávno vymyšleno X technickejch nástrojů, který umožňují během pár vteřin vymazat Sterna nebo kohokoliv jinýho ze zornýho pole. Akorát teda nechápu, že člověk, kterej údajně vystudoval mediální studia nechápe relativní základy fungování Internetu...

    OdpovědětVymazat
  40. Jasný Honzo, tak já budu trpělivě čekat, až zase někde začneš spamovat. Tak se zatím měj.

    OdpovědětVymazat
  41. Však ty dopbře víš, co jsem ti psal, a co si o tobě myslim. Sám dobře víš, jak si ubohej a méněcennej. Máš to všude v těch svejch hemzech na všech těch blozích, v těch pubertálních trapnostech. Jistě, mám jen dvě možnosti - zabít prase, nebo říkat praseti, že je prase. To opravdu není mnoho alternativ. Ale hlavně mám možnost myslet, kterou ty nemáš, nejsi toho schopnej. A je úpně jedno, jestli to budu psát do nějakejch knížek, nebo si to nechávat jen pro sebe. Pořád je to svoboda. Tu ty nemáš. Seš zoufalec. Hovno na cestě, do kterýho sem bohužel šláp, ale pořád můžu chodit. Ty můžeš jen ležet a řvát na všechny strany: šláplo do mě něco vyššího, dokázal sem to! Tak si to užij.

    OdpovědětVymazat
  42. Jo, a opravdu jsem vystudoval. Tys to nedokázal. Neměl si na to. To bolí, co

    OdpovědětVymazat
  43. Proto teď musíš dřepět v práci pro blbce. Ne proto, že systém je shnilej. Ale prostě proto, že seš blbec.

    OdpovědětVymazat
  44. I když vzhledem k tvýmu genetickýmu základu si ani neměl šanci to nějak změnit, to je fakt. Ale tak už to prostě chodí.

    OdpovědětVymazat
  45. Jinak, samozřejmě, že tě nezabiju hned, nejsem cikán, co se neovládá. Budu si žít svůj poměrně příjemný život (ano, plný zábavy a peněz - poser se nulo) a počkám si, až mi jednoho dne doktor oznámí, že nádor již metastázoval. Pak se teprve sbalím, najdu si tě a zabiju tebe, tvoje děti i celou tvojí rodinu. Pak se v klidu někde natáhnu v lese na mýtinu a za zpěvu ptáčků o pár týdnů předběhnu přirozené biologické procesy. Je na tom něco nepochopitelného?

    OdpovědětVymazat
  46. Svou povinnost bojovníka za vyšší formu lidského rodu každopádně splním, neměj obavy

    OdpovědětVymazat
  47. "Genetickej základ." Aneb takhle přichází konec světa.

    Nejznámnější český psychoanalytik, který výborně popsal mimo jiné to, jak je vírá v nějaký genetický dispozice totální blábol, se v diskuzi na blogu o Brazíli ohání genetickým základem.

    Amen.

    OdpovědětVymazat
  48. Nikdy sem nepopíral roli genů, dokonce ani žertem ne. Stačí se proboha podívat kolem sebe. Kolika kreténkům se narodí vynikající fyzik nebo filozof? Kreténkům se rodí Petrové Švecové, s tím nepohne ani skutečný psychoanalytik

    OdpovědětVymazat
  49. Kéž by to bylo tak jednoduchý Honzo. Realita k tobě bohužel nebude zdaleka tak milosrdná, aby tě nechala dostat rakovinu. To bys to měl moc jednoduchý, mít svojí smrt hezky jistou, nemít žádnou odpovědnost atd. Bylo by to fakt "hezký" no...

    Ale ten klid, pokojná smrt a konečný rozpuštění ega, po kterým tak strašně toužíš, ale kterýho absolutně nejseš schopnej, tímhle způsobem prostě nepřijde, sorry. Fakt jsou jen dvě možnosti. Pokračovat v tomhle nesmyslným kecání nebo jít něco dělat a začít se trochu starat o lidi, svět a Realitu. Bye.

    OdpovědětVymazat
  50. Pravděpodobnost toho, že zemřu na rakovinu některého z vnitřních orgánů je docela slušná (to jsou ty geny, šamane). Nepotřebuji rozpouštět své Ego. Zemře spolu s tělem jako každé jiné Ego. No a co? Jestli to neuneseš, tak si šlehni, nebo se jdi vyplakat mamince do klína. Ty si fakt totální kripl

    OdpovědětVymazat
  51. A ta tvoje pseudolacanovská "Realita", ta tvoje obtížně maskovaná náhražka "Boha", je jen tvoje fantasmagorie. Těšítko pro blbečky tvojí úrovně. Di s tim už do hajzlu, si jenom pro smích.

    OdpovědětVymazat
  52. Ano, tohle sem aspoň opravdu řek a myslel to vážně.

    OdpovědětVymazat
  53. Ještě tě tu chvilku strpíp a to jen proto, že už máš malinkaté úspěchy v komunikaci už reaguješ a to je dobrý. Miniaturní posun tam vidím ty velkej "GENE", tedy JENE.

    OdpovědětVymazat
  54. Lepší mít malinkaté úspěchy než malinkatýho čuráčka jako ty

    OdpovědětVymazat
  55. Tak smažeš mý nadávky, no a co. Tahle diskuse je v tvym životě to jediný, co máš pod kontrolou. To, že ti to musí stačit, mě uspokojuje. Smazat pár keců ze svýho blogu je tvoje jediná svoboda. Moje ne.

    OdpovědětVymazat
  56. Ty inteligentní gene, to co jsi tu napsal to tu zůstane, jako tvůj pomník a připomenutí tvým potomkům, jaký je zplodil velikán,inteligent a nadčlověk.

    Tak si to užívej dokud můžeš, zatím je to fakt jen legrační, sic blackcomedy, ale protože mě bavíš"Humoristo" a možná nejen mě. Já jsem jen zvědavej kam to vážně dotáhneš a proto tu pořád jsi.

    OdpovědětVymazat
  57. Kam bych to měl dotáhnout, ničeho jinýho než pohrdání a zkonstatování, že si méněcenný hovado se ode mně nedočkáš.

    OdpovědětVymazat
  58. a žádný svý potomky rozhodně živit nehodlám, to se neboj. Kdybych nějakou děvku nějakym omylem přece jenom naprcal, tak jí rozpářu buben nožem, to si buď jistej

    OdpovědětVymazat
  59. Ale je fakt, že kdyby Štefan promluvil, bylo by v kauze mystifikace jasno hned. Jenže mě hodil mě přes palubu. Ani se mu nedivim. Proč se špinit s lidma vašeho typu.

    OdpovědětVymazat
  60. Hodil tě přes palubu aby se nemusel špinit s náma :-)

    OdpovědětVymazat
  61. Ten Stern je blázen ne?To se jen tak nevidí.

    OdpovědětVymazat
  62. No ruplo mu v bedně a jak vidíš jen málo lidí se mu snaží pomoc, podle mě má malé, oproti době pře měsícem, pokroky vpřed. Je hodně bolavej. Jěště ho tu chvilku trpět budu... páč on se mnou(náma) špnit asi chce, jen pořád neví jak, protože se špíny a bolesti bojí.

    Člověk se vlastně dozví dost i z té jeho křeče, která je vesměs stejná "nadčlověčí" vid Honzíku. Ty naše kytičko vesmíru.

    OdpovědětVymazat
  63. "Já, narozdíl vod tebe, nepotřebuju nic měnit. Sem schopnej se světu přizpůsobit, říká se tomu inteligence. To ty si na zhroucení z toho, že musíš prvně v životě chodit do práce." Napsal JS.

    Je vidět že si čteš Mordemyho blog, to beru za úspěch.

    No těším se jestli zítra překvapíš něčím novým, nebo to bude vesměs stejná křeč Jana Sterna.

    OdpovědětVymazat
  64. Stefan Svec z Blistu? Tvuj tajny PR kamarad :D :D No nedivim se, ze jeho pravou identitu po tom vsem nemuzes odhalit :D

    OdpovědětVymazat
  65. Di radši podojit kozu, ty zoufalý emigrantský prase

    OdpovědětVymazat
  66. Petr Švec z Rychnova nad Kněžnou je zloděj a zkurvený buzerantský prase

    OdpovědětVymazat
  67. Koza je podojená pane řediteli zeměkoule, ovšem zoufalý tu je jenom jeden a to Jan Stern, který přišel se svým fakem jokera a ted to svádí na druhé. http://blisty.cz/art/63527.html vždyt sis to ukradl sám Honzo...

    OdpovědětVymazat
  68. Jak si může bejt nezaujatej pozorovatel jistej, že tenhle Vyližte Siprdel je skutečnej Jan Stern? Sorry, ale myslim, že si spíš někdo, kdo má opravdu velkej problém sám se sebou, na něj hraje a společně tady hrajete něco, čemu ani sami nevěříte. Ale co já vim, že jo, je věk internetu, boom falešnejch identit a virtuálních uskutečnění vlastních snů a Jan Stern má potřebu psát na blogy týhle vaší partičky. Hlavně že si děti mají kde hrát. P.S. Doufám, že (případná) odpověď na tenhle příspěvek bude začínat slůvkem "Sterne".

    OdpovědětVymazat
  69. Vítám tě zde na blogu.
    Nezaujatý pozorovatel si nemůže být jistý ničím. Myslet si samozřejmě může nezaujatý pozorovatel to co si myslet chce, tady se přeci nikomu nic nevnucuje proboha!
    Navíc tenhle Vyližte Siprdel to ani nepopírá..., že Jan Stern není. Jsou jisté indicie, že je to on. Spamuje tento blog, stejně jako další a pokud se na to podíváš, tak jsou ty výkřiky defacto stejné, at už to je nick Procházka, Vyližte Siprdel, nebo anonymní..., vždy když je odhalen a osloven Sterne, nepopře to a začne to co obvykle... od května 2012. Navíc se zde jen s ním komunikuje, což on potřebuje a je to nyní vždy Vyližte Siprdel, kdo to dotáhne do dalšího kola.
    Navíc tu píše jak psal Mordemymu maily,na které Mordemy nereagoval páč jsou pravděpodobně někde ve spamu a možná by bylo zajímavý se podívat zda tam opravdu jsou. A protože prostě nebyla pro Honzu komunikace, tak začal zase po měsíci spamovat.
    Tento blog je poměrně živej pokud se na to nezauajatě podíváme a tak si to namířil asi i sem co já vím.
    Předpokládám, že nezaujatě sleduješ celou tuto kauzu a pokud ne, tak můžeš začít na janstern.cz
    Poslední dobou je toho net plnej a rozehrál to Stern sám a musím říct, že jsem to zprvu také sledoval nezaujatě, ale byl jsem do toho vtažen samotným chováním Sterna.
    Takže sleduj si nezaujatě dál, pokud to tak chceš, já se snažím alespon na dálku se zaujatostí tomu Sternovi pomoc, tím, že ho tu na tomto blogu stále trpím, aby se mohl vykřičet do světa ze své bolesti a věřím, že člověk jako Stern to "dá", protože ty knížky co napsal, nejsou fake.

    OdpovědětVymazat
  70. A nebo se dá začít tady například

    http://www.blisty.cz/art/63582.html

    http://blisty.cz/art/63527.html

    Obrázek o celé "kauze" JAN STERN si musí udělat každý sám.

    OdpovědětVymazat
  71. A v neposlední řadě je tady citace :
    Vyližte Siprdel26. července 2012 5:24

    Telefon sem položil, protože se bavim jen s lidma, ne s podlidma

    Jan Stern opravdu volal k Mordemymu domů a několikrát položil a nakonec se několik minut bavil s Mordemyho manimnkou(tedy zde je vidět, že si odporuješ Jene, jelikož se bavíš jen s lidma a ne podlidma), kterou uráží výroky, které jsou tu k mání. Ale takovej už Stern asi je schizoid, popírač událostí a hráč vtipů na ntou.

    OdpovědětVymazat
  72. To si psal už před 27.července. Ale dobrý, je vidět, že jsi se už vyblbnul... :-)

    OdpovědětVymazat
  73. Petr Švec z Rychnova nad Kněžnou je zloděj a zkurvený buzerantský prase

    OdpovědětVymazat
  74. tuto větu mám ve spamu jěště asi 30x

    OdpovědětVymazat
  75. What i don't realize is in reality how you're no longer really much more smartly-preferred than you
    may be right now. You are very intelligent.
    You know thus significantly with regards
    to this subject, produced me in my opinion imagine it from a lot of numerous angles.
    Its like women and men are not fascinated except it is something to accomplish with Woman gaga!
    Your own stuffs great. At all times care for it up!

    my web blog ... sztućce sola

    OdpovědětVymazat

zase anonym... no fuj